czwartek, 19 grudnia 2013

Jak skutecznie pogodzić macierzyństwo oraz pracę?

Bycie mamą i pracownikiem na pełen etat w tym samym czasie to nie lada wyzwanie – aby móc pogodzić jedno i drugie, należy znaleźć miejsce, gdzie dziecko będzie czuło się bezpiecznie gdy jesteśmy w pracy – jest to jednak dosyć problematyczne. Rozumiem jakie to trudne z mojego własnego doświadczenia – jestem szczęśliwą mamą 2-letniego dziecka i pracuję w pełnym wymiarze godzin – mnóstwo czasu zajęło mi szukanie optymalnego wyjścia z tej sytuacji, ale ostatecznie zdecydowałam się na wysłanie mojego dziecka do klubu malucha. Takie zajęcia to dla najmłodszych doskonała okazja, żeby pobawić się w innym niż dom miejscu, poznać grupę rówieśników i zawiązać pierwsze przyjaźnie, ale także żeby nauczyć się nowych umiejętności – wszystko pod czujnym okiem opiekunów, którzy zadbają o bezpieczeństwo każdego dziecka. Zainteresowanych klubami malucha, zapraszam tu: przedszkole-jezyki.pl Obr z www.statigr.am

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz