piątek, 3 stycznia 2014

Siedem zdań o wózkach inwalidzkich

Czasami wynikają w życiu nieszczęśliwe zdarzenia - różne operacje, skręcenia i tak dalej po których jesteśmy unieruchomieni na parę długich tygodni, albo i miesięcy. Sama parę dni temu przeszłam zabieg chirurgiczny na kolanie. Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i całodobowe gnicie w łóżku bardzo mnie drażniło. Lekarz jednak nie pozwolił mi przeciążać operowanej nogi, dlatego też pomyślałam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś czas można taki sprzęt wypożyczyć. I to całkiem niedrogo. Super jest to, że możemy wypożyczyć go na parę godzin, co może być przydatne dla osób, które chcą np. pomagać swoim dziadkom i gdzieś ich przewieźć. Można także wypożyczyć tak zwane wózki aktywne, które umożliwiają niepełnosprawnym uprawiać sport. Jeżeli jesteś zainteresowana tym tematem, zajrzyj tutaj: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz